poniedziałek, 23 czerwca 2014

Fit rolady drobiowe na parze ze szparagami - z cyklu FIT BONIA

Jestem FIT i jem smacznie! Dostarczam organizmowi niezbędnych witamin, jestem syta i pełna energii!
Dzisiaj mam dla Was pyszne rolady drobiowe ze szparagami. Do tego sos szpinakowo - pomidorowy i serek z ziołami. Całość około 400 kalorii ;)
Ciekawi?
Patrzcie!

roladki na parze



składniki

na 3 rolady

1 duża pierś z kurczaka
 6 szparagów
tymianek 3 gałązki
szałwia 6 listków
trochę natki
sól
pieprz
sznurek

sos ze szpinaku

3 garści szpinaku w liściach
1-2 pomidory
ząbek czosnku posiekany
pół łyżeczki oliwy z oliwek
sól i pieprz

sos z serka
twarożek śniadaniowy - 1 łyżka
koperek
sól
pieprz


jestem fit, jem fit chcę schudnąć


przygotowanie

Pierś dzielimy na trzy części - kroimy wdłuż. Rozbijamy delikatnie. Doprawiamy solą i pieprzem. Na mięso kładziemy po dwa listki szałwii, gałązkę tymianku, odrobinę natki i 2 przepołowione zielone szparagi. 
Zawijamy w roladki, związujemy sznurkiem.
Ja robiłam w garnku na parę, dodałam połówkę cytryny. Przykryłam pokrywką. Całość od zagotowania wody około 15 -20 minut.

sos 

Na lekko nagrzaną patelnię leję oliwę, posiekany ząbek czosnku, solę, wrzucam umyty szpinak i dodaję pokrojone pomidory. Całość doprawiam pieprzem i duszę 2-3 minuty.

sos serkowy

Serek mieszamy ze składnikiami.

Fit Bona Apetita!

odchudzanie smaczne







3 komentarze :

  1. Pycha :-) lubię takie lekkie dania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł! z przyjemnością włączę go do moich planów żywieniowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny blog ciekawe informacje pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń