poniedziałek, 30 czerwca 2014

Zupa z pieczonego kalafiora z jajkiem w koszulce! Z cyklu FIT BONIA

Mam dla Was pyszną zupę z pieczonego kalafiora :D
Bardzo prosta i aromatyczna, porcja tylko 300 kalorii!
Co ja się będę rozpisywć.. patrzcie sami!
Moja jeszcze ze szparagami, możecie je zastąpić brokułem lub brukselką ;)



pieczony kalafior


Składniki dla 3-4 osób

1 kalafior - podzielony na mniejsze części
łyżeczka masła
1 mała cebulka - kostka
kilka zielonych szparagów lub różyczek brokuła, brukselka
jajka
pecorino
sól
pieprz

przygotowanie

Kalafiora - poporcjowego zawijamy w folię aluminiową i pieczemy w 230 stopniach około 30 minut.
Na patelni, na maśle podsmażamy cebulkę i szparagagi, lub brokuły lub brukselkę - kilka minut.
Odkładamy warzywa z patelni, masło z cebulką przekładamy do blendera, dokładamy kalafior i miksujemy. Doprawiamy solą i pieprzem .  Robimy jajko w koszulce - na gotującą wodę z octem  wbijamy delikatnie jajko i gotujemy 2 minuty.
Przelewamy zupę do miseczek, Na wierzch kładziemy jajko i usmazone warzywa, dekorujemy pecorino i ziołami.

Bona Apetita!



kalafiorowa inaczej

3 komentarze :

  1. OOO już mi się podoba! I ten kalafior :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego właśnie szukałam dla mnie to cos nowego oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy przepis! Brzmi przepysznie, dlatego na pewno chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń