poniedziałek, 3 marca 2014

Zupa krem z marchewki z pomarańczami, pesto z pora i pestkami dyni

Zupa krem z marchewki i pomarańczy już była? Tak była, jednak ją udoskonaliłam!
Sami zobaczcie!


a tu link do tej pierwszej zupa krem z marchewki

Zupa krem z marchewki z pomarańczami


składniki

3 duże marchewki
biała część pora
2 ziemniaki
łyżeczka masła
pół obranej pomarańczy
sól
łyżeczka cukru
papryka słodka i ostra mielona
kapka octu jabłkowego
2 łyżki mleka
uprażone pestki dyni - do posypania

pesto
natka pietruszki
kawałek pora
słonecznik
oliwa z oliwek
sól
pieprz
łyżka tartego parmezanu 

wszystkie składniki pesto zmiksować na gładką, dość gęstą masę


Zupa krem z marchewki z pomarańczami, pesto z pora i pestkami dyni


Przygotowanie

Na maśle podsmazyć posiekanego pora, dodać marchewkę w plastrach, ziemniaki, posolić i podsmażać, zalać wodą tak aby zakryć warzywa, gotować do miękkości, dodać pozostałe składniki, zmiksować, dosmakować.
Podawać z pesto i pestkami dyni.

Bona Apetita!


zupa krem z marchwi




4 komentarze :

  1. Nigdy jeszcze nie gotowałam takiej zupy. 5 razy czytałam składniki, i sposób przygotowania. Z uwagą też przyjrzałam się fotkom.
    Moje spostrzeżenia są nastepujące. Niewątpliwie w zupie jest mnóstowo pysznych smaków i nutek smaczków. Z tego powodu, w mojej ocenie, to jest zupa to wyższa półka, którą z tego powodu, podawałabym przy szczególnych okazjach w małych naczyniach, jako rarytas, na początku kolacji. Takie piękne entrée, po którym wjadą następne dania. Gratulacje !

    Pozdrawiamy serdecznie
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie dziewczyny nie wiem co powiedzieć... DZIEKUJĘ!

      Usuń
  2. Uwielbiam tą zupę! Zawsze wychodzi przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie tu szkoda że wcześniej nie trafiłem na tego bloga... Polecam
    boginigypsyqueen.com.pl,

    angelvip,

    scout69.com

    OdpowiedzUsuń