piątek, 18 kwietnia 2014

Pizza bianca z kwiecistą sałatką!

Takie małe wiosenne szaleństwo! Pizza plus krewetki plus bratki nasze kochane! 
Odlatuję ku słońcu!



sałatka z melonem i krewetkami

składniki

pizza bianca - bez oliwek i sera, czysta (opcjonalnie)
Przepis na ciasto na pizzę znajdziecie TU . 

sałatka:

rukola
natka pietruszki
melon
krewetki
płatki bratków

sos  maślany
łyżka masła
odrobina cytryny


sałatka z krewetkami


przygotowanie

Ja uzyłam mrożonych krewetek, nalezy je rozmrozić, następnie na patelni rozgrzać masło i pesto na sos, dodać krewetki i smażyć około 3 minut, skropić cytryną, wymieszać.
Do miski wkładamy opłukaną rukolę, listki natki pietruszki, melona wydłubujemy łyżeczką, dodajemy kreetki z sosem, mieszamy, dodajemy nasze płatki bratków, bez szypułek. Możemy podać z pizzą biancą :D
Mówię Wam, to jest obłędne!!!

Bona apetita!




1 komentarz :

  1. W końcu na spokojnie mogę usiąść i podelektować się przepisami znajomych. :D
    Moje smaki, choć ilość bratków bym ograniczyła do minimum- trudno mi wygodzić, taka rozpieszczona jestem hi hi
    Chciałbym Ci życzyć radosnych i spokojnch świąt. Trafionego menu i udanej realizacji !

    Pozdrawiamy serdecznie
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń