poniedziałek, 12 maja 2014

Sałatka ze szparagami, sałatą, kurczakiem w panierce, jajkiem w koszulce i sosem holenderskim

Naszło mnie na pyszną sałatkię i wykombinowałam z tego co znalazłam w lodówce.
Mówię Wam jest cudna!
Możecie ją odchudzić podając z gotowaną, lub grillowaną piersią z kurczaka.



wiosenna sałatka


składniki
dla 2  osób
pęczek szparagów
sałata lodowa
pierś z kurczaka
3 jajka
sól
ocet
bułka tarta - do panierki kurczaka
olej rzepakowy do smażenia piersi
ser pecorino
koperek


przygotowanie

Pierś dzielimy na mniejsze płaskie kawałki, nie rozbijamy jej. Obtaczamy w rozbełtanym jajku i bułce tartej, smażymy.
Szparagi obieramy, kroimy na 3 cm kawałki, gotujemy al dente.
Przygotowujemy sos holenderski. Przygotowujemy jajka w koszulce.
Sałatę płuczemy i rozdzieramy na drobniejsze części, na niej układamy szparagi, piersi kroimy w plastry, układamy, dodajemy jajko, polewamy sosem i dekorujemy koperkiem.

sałatka ze szparagów z jajkiemBona Apetita!





5 komentarzy :

  1. pomysł na sałatkę extra!! tylko ja zastąpiłabym go kurczakiem na parze:)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie http://poprostujedz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z gotowanym na parze, ja jednak nie przepadam ;) Wypróbuj u siebie :D

      Usuń
  2. pomysł na sałatkę extra!! tylko ja zastąpiłabym go kurczakiem na parze:)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie http://poprostujedz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle dobra na talerzu, więc wierzę, że było pysznie !

    Pozdrawiamy serdecznie
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczak jest bardzo pożywny polecam

    OdpowiedzUsuń